Tämän sivuston selaaminen ja kaikkien toiminnallisuuksien käyttö edellyttää Javscriptin sallimista selaimessa. Kenelle GymXcel on tarkoitettu?

GymXcel on suunnattu kaikille lihaskuntoharjoittelusta kiinnostuneille - eri tasoisille ja eri tavoitteita asettaneille harjoittelijoille, aloittelijasta ammattilaiseen.

Jotta hyödyt GymXcelistä, sinun tulee olla motivoitunut harjoittelija, joka tähtää tuloksiin ja sen vuoksi haluaa panostaa harjoittelunsa seurantaan, suunnitteluun ja analysointiin pitkäjänteisesti. Satunnainen harjoittelija ei sovelluksesta hyödy.

Kuntosaleilla käy yhä suurempi joukko ihmisiä. Kansallisen liikuntatutkimuksen 2005-2006 mukaan Suomessa harrastajia oli tuolloin jo yli 550 000. Tähän vaikuttavat niin kuntosalien kuin erilaisten lihaskuntoharjoittelumuotojen lisääntyminen, muiden ilmiöiden lisäksi. Kun joukkoon lisätään kuntosalien ulkopuolella tapahtuva lihaskuntoharjoittelu, voidaan sanoa, että lihaskunnon kehittäminen ja ylläpito on yksi suosituimmista harrastuksista sen eri muodoissa.

Lihaskuntoharjoittelijoille

painonhallinta

PAINONHALLINTA

Kehon kiinteyttäminen

Haluat pudottaa tai ylläpitää kehosi painoa. Päähuomio harjoittelussa keskittyy perusliikkeisiin, jotka hyödyntävät kehoa kokonaisvaltaisesti aktivoiden energiavarastoja ja vahvistaen lihaksistoa.

kuntoilu

KUNTOILU

Lihaskunnon ylläpito ja kehittäminen

Tarkoituksenasi on vahvistaa ja ylläpitää kehosi terveyttä ja lihaskuntoa, mutta et näe tarvetta kehon muokkaukselle. Harjoittelussasi oleellista on monipuolisuus ja tasapainoisuus.

fitness

FITNESS

Kehon muotoilu

Tavoittelet urheilullista ja sopivasti lihaksikasta kehoa. Harjoittelusi tulee olla nousujohteista, kunnes olet saavuttanut haluamasi tason, jolloin harjoittelu muuttuu ylläpitäväksi.

kehonrakennus

KEHONRAKENNUS

Lihasmassan kasvattaminen

Haluat kasvattaa kehosi lihaksikkuutta selvästi, jolloin tavoitteenasi on oikeanlainen kehonpainon lisääminen. Harjoittelusi on nousujohteista, monipuolista, tehokasta ja kurinalaista.

voimailu

VOIMAHARJOITTELU

Voimantuoton lisääminen

Tarkoituksenasi on ensisijaisesti kasvattaa kehosi voimantuottoa ja voima/kehonpaino -suhdetta. Voimaharjoittelussa keskitytään perusliikkeisiin ja niitä tukeviin voimantuottoa kehittäviin harjoituksiin.

oheisharjoittelu

OHEISHARJOITTELU

Päälajin tukeminen

Käytät lihaskuntoharjoittelua muun urheilulajin vaatimien ominaisuuksien kehittämiseen. Harjoittelussa keskitytään lajivoimaa, -nopeutta ja -kestävyyttä kehittäviin harjoitteisiin.

personal trainer

Personal Trainereille

Lihaskuntoharjoittelun ohjaajat voivat tarjota omia harjoitusohjelmia ja ruokavaliosuunnitelmia asiakkaillensa GymXcelin kautta, hyödyntäen omia kirjastojaan tai GymXcelin tarjoamia suunnitelmia. Lisäksi asiakkaan luvalla ohjaaja voi suoraan tarkastella asiakkaan harjoitus- ja ravintomuistioita, tai jopa ylläpitää niitä hänen puolestaan. Ohjaaja pääsee tutkimaan asiakkaan suorituksia ja kehittymistä, jolloin pystytään antamaan parempaa ja syvällisempää ohjausta. GymXcel tarjoaa käyttöön ammattilaisen välineet työn hoitamiseksi nykyaikaisella tavalla.

GymXcel mahdollistaa myös palvelujesi tarjoamisen asiakkaille. Voit halutessasi ylläpitää omaa blogiasi asiakkaiden houkuttelemiseksi ja sanomasi levittämiseksi.

Urheiluvalmentajille

Kuten Personal Trainerit, myös urheiluvalmentajat ja seurat voivat hyödyntää GymXcelin palveluja. Mikäli lajivalmennuksessa hyödynnetään lihaskuntoharjoituksia lajiominaisuuksien kehittämiseksi, urheilijoille suunnatut lihaskunnon harjoitusohjelmat ja ruokavaliot voidaan tallentaa heidän käyttöönsä ja seurata yksittäisten urheilijoiden harjoittelupäiväkirjoja ja lajiominaisuuksien kehittymistä.

valmentaja
Photo Credits
Image courtesy of stockimages, Ambro, patrisyu, nenetus, David Castillo Dominici, and digidreamgrafix at FreeDigitalPhotos.net
Kiinnostaako? Rekisteröidy »

GymXcel pikalinkit